skitblogg.se

Satt för 3 dagar sen och läste igenom några goda vänners bloggar. Mycket skön underhållning. SÅ var det dags att kommentera lite, men... det gick inte.. severn hita inte sidan ... IGEN! Nu har jag suttit hemma och försökt att uppdatera, men inte heller har det funkat. Sicket skit. Verkligen. Man känner inte sig jättemotiverad att fortsätta skriva på en sida när man blir behandlad som skit av Mod-folket.

Ikväll är det dags för Limpan att börja jobba sina... 7 dagar? What ever, det är iallafall måånga dagar. Så ingen behöver ringa i helgen och snacka skit om att man ska hänga med ut på fyllan .

På en svag 3eplats under sjukt underskattade skädespeleskor kommer inte helt oväntat Melissa Joan Hart.

Flickan hade alla förutsättningar att kunna gå från barnstjärna till seriösa filmer, men ändå sket hon helt i sin karriär och blev.. ja. jag vet inte.. Inget alls?

"Sabrina" hade en tvserie som gick jättebra + att hon är bästis med Brittan.  Tom K-fed klara att bli världskänd för han gänga med Brittan, då, HUR FAN klarar du inte att göra samma sak M J H?

Pinsamt säger jag bara. Idag blir det inte ens en blid på henne, just för sakens skull att hon är pinsam.

Blir en bild på mig från min vårpromenix på Dalhem för någon dag sen. =)



P.S HAtar fettot Jared Leto.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Positiva tankar ;)

2008-04-02 @ 17:58:03
URL: http://stjarnan83.blogg.se
Postat av: Baybare

Kan man kalla dig för kvist-huligan? Jävligt huliganig bild. haha

2008-04-02 @ 21:17:23
URL: http://baybare.blogg.se
Postat av: JO Waldner

Är inte säker på att du vet vem jag är men vill du leka med mina vita små bollar? Fickpingis på bortaplan låter väll skojjigt// PS Mr bojangle hälsar att du får höra av dig. har en fråga till dig

2008-04-07 @ 03:09:34
Postat av: ullabella

haha tjena skogsmulle :D

2008-04-07 @ 11:13:20
URL: http://sarissa.blogg.se
Postat av: Sara ;D

tyckere nog att katie holmes ska vara med på listan. slog mig igår haha

2008-04-07 @ 13:22:27
URL: http://tinkyliiing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0