Uppdatering.

Fattar inte hur jag kan blivit så less på att skriva blogg. ? Har helt slutat att läsa böcker och tidningar hemma också .tycker allt med text är så sjukt tråkigt just för tillfället.

Får väl ta tag i mig och skriva lite oftare, Alla jäklar bara tjatar om att jag skriver allt för sällan. SÅ för er skull så blev det en liten uppdatering nu.

Har precis gått av 5 dagarspass. Ett jäkligt enkelt pass, om inte vår 3e man var tvugnen att dra från jobb i lördes, då blev det genast mycket hårdare tag som gällde.

Mötet igår gick väl ok. Ska tydligen till Malmö (tvi) imorgon och göra provor och massa test. Hoppas man klarar det så man blir en probajstömmare för alltid? =)

vad fan händer under min lediga tid? Emma och jag har bestämt at vi ska dricka lite vin på altanen på fredag. Polacken säger att vi ska bowla. och pappa säger att jag ska hjälpa han. Nu kommer Erik och säger att jag ska haka med till Oslo. Jäklar så här mycket  brukar fan aldrig hända när jag är ledig =)

Nästa vecka är ju årest höjdpunkt Billesholms cykel grand prix.
Öl fixat.
Cykel snodd.
Bokat lite med Affro klart.
Kollat över packning är också klart.
Nu är det bara musiken och Tårtan som ska övertalas.

Kommer bli full den dagen.

Emmi.

Nu ska jag ut opch lapa lite sol (ja , jag vet att jag är rädhårig, så det är egentligen inte lönt)

Sen är det HIF. EN vinst är det enda jag kräver. Glöm inte det grabbar..

På tal om det äckligaste jag vet, vi spelar mot malmö hemma på måndag.

MITT HAT MOT ER FINNER INGA GRÄNSER! FY FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0