ÄR vädret ett skämt?

LÖrdag. Städar hela dagen. Så sjukt skönt att koppla av med en whiskey efter man har torkat av golvet. Nu luktar det sommar i lägenheten. Dock har jag ett jäkla problem. Har en megastark dansk ost i kylen och den lykten har trängt sig igenom 2 påsar nu och det verkligen stinker död i kylen. Hur fan kan man göra för att lukten ska stanna vid osten? ska leta efter en sån "ostlåda" av plast imorgon. Det borde funka?

Kvällen Pastorn. Mycket sprit helt klart. Mådde som en prins igår. Så, nog om min helg.

Denna veckan blir ett litet tema jag och Polacken satt och diskutera förra veckan. Snygga brudar som är underskattade. 

Idag, måndag börjar vi lite smått med Mena Suvari.Klart har hon gjort dängor som American Beauty, men vad hände sen? Jag läste på att hon är gift och klippt av sitt hår, men still. .. varför är hon inte kändare? Megasnygg/söt

Mena Suvari ligger på 7e plats av Top 7, skådespelare som är sjukt underskattade.





Jobbar bara på onsdag denna veckan.
Och denna veckan blir det inget youtubeklipp. För mycket meck med både klipp och top7 lista.

Kommentarer
Postat av: Baybare (Polacken)

Jag tycker du skulle ha sparat Mena.. Hon är som sagt söt som fan. Tror hon kan hamna högre upp på listan än en sjundeplats.

2008-03-24 @ 15:22:05
URL: http://baybare.blogg.se
Postat av: Barfota

Idag täknte jag på dig när jag skulle skriva en grej och började första ordet med två stora bokstäver som du gör när du slarvar. eller är det ditt trademark? ;) "LÖrdag."

2008-03-24 @ 19:13:08
Postat av: nollåtta

hoppas jag kommer med på listan.
ha en skön ledig vecka baby.

2008-03-24 @ 21:05:24
URL: http://towan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0