bra helg. ny bra vecka.

Haft en riktgit bra helg. DOck mycket alkohol, men fortfarande mycket bra.
Nya brännmärke, mengarna bara smyger mig genom fingrarna, och jag förstår inte när vissa ställen ska neka onyktra människor. Jag borde verkligen varit en av de nekade i lördes. Hjälp, vad onykter jag blev ett tag.

Men nog om det. Denna veckan blir det 1 alkoholkosumtion istället träningen, som jag är så bra på attt neka mig själv att göra.
Jobbar ju dagtur, så här finns verkligen tid att smyga iväg och gymma lite.

Värsta vårdagen o söndeskväll. Wowo, säger jag bara. Riktigti mysigt. Gick runt hemma och fixa och trixa med saker i lägenheten. Somnade relativt tidigt efter en hård helg, och förvänta mig att vara riktigt utvilad på måndagmorgon. Men IKKKE! Efter sovit 3 timmar så vakna jag upp av ett jävla brak. Då stormade så mycket så jag trodde hela huset skulle flyga iväg. Mitt fönster jag hade öppnat upp lite på kvällen för att rensa upp gammal luft höll på att dras ut i stormen.
Somnade om tids nog för att vakna upp till värsta vinterdagen. "E detta ett jävla skämt?" tänkte jag, och låg kvar till säkert kl 11.

Åkte till jobbet. och höll mig inomhus typ hela dagen. HAde kanske flygit iväg annars. Men kl 17.50 var jag tvugnen att gå ut i stormen. DÅ var det dags för fekalietömningen på öresundstågen. Jag höll på att börja gråta 2 ggr när jag stod där ute av ren frustration, iskall kyla, och just irritationen att jag inte kunde se något, för det storma in snö i ögonen. 2 ggr satte jag mig på knä och gjorde ett ljud jag aldrig gjort förut. Ni vet Emil i Lönneberga? Ni vet det avsnittet när han kör Alfred till mariannelund helt själv i snöstormen?
Det panikartade skriket skrek jag igår när jag stod mitt ute i stormen. Käne mig som världens minska kille, som hade världens största uppdrag att göra. tog nästan 1 timme för mig att tina när jag kom hem. Och nu är det dags igen för mig att åka till jobb. Dock ingen storm idag, faktiskt ganska varmt och megafina, sköna solen ute =)


Önska mig lycka till idag på jobbet. Och nej, inget drickande i helgen... förmodligen.


Dagens klipp blir från knutan. Märkigt? Ehhh ja!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glömmer alltid hur mkt det blåser hos er och blir lika besviken varje gång jag är där :P
Vad synd det var om dig, stackare ;D
Glöm inte gymet nu!

2008-03-20 @ 08:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0