jobbonsdag.

SNart dags att sticka till något vi kallar dagturen igen. Dagturen är något man har efter 7 softa veckor med nattjobb. Denna veckan är sjukt skön. MAn har inget att göra, inge leveranser och mycket tid till att läsa sin bok Shantaram.

NEj, skämt och sido. Jg har faktiskt jobbat denna veckan. Hållt allt tiptop i förådet, faktiskt fått leverans och tom varit trevlit mot kärringar som klagar på att tågen är sena.

Tittar ut genom fönstret. Ja, fortfarande snö, masssor av snö ute. Hur länge ska detta skandalvädret fortsätta? Imorgon? Juli? Kanske resten av mitt liv?

Innehållet i bloggen minskar alltid drastiskt tiden som dagtursarbetare. Kanske beror på att jag inte träffar någon, inte hinner sitta vid datorn, och att världen verkar alltid stå still. Eller nej, nu ska jag inte krydda. Carolina Klüft lägger av med sin 5 eller 7kamp eller vad fan hon nu än håller på med. Det och några jäkla tibetaner och kineser slåss dryga 5 miljoner mil härifrån. så jag rycker på axlarna och säger "Jaha? Och?"

SKa ta tillbaka min kamera av Polacken nu i veckan så ska jag börja fota mer till bloggen. Göra den mer som Ausgeflippts blogg.


Dagens klipp är ett nostalgiklipp som jag tror många av er uppskattar. Tippen introt.



Påminner inte Lasse om en äldre verision av Mark Wahlberg?

Kommentarer
Postat av: Ss

Lite efter med ljudefekterna,... gamla goa barndomsminnen =)

2008-03-19 @ 12:03:25
Postat av: T

JA! Det är Mark Wahlberg han är lik.
Kom inte på det igår du skickade länken.
Skönt..

2008-03-19 @ 14:20:42
URL: http://towan.blogg.se
Postat av: Barfota

Haha. Tippen, det hade jag glömt. tack tiier!
förresten så påminner morgon om min och hampes gamla granne. mest min granne faktiskt.
puss på dig!

2008-03-19 @ 17:22:21
Postat av: Barfota

Haha. rättelse: TIIGER och MORGAN. ;)

2008-03-19 @ 17:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0