ledsen. kuk.se

Egentligen är jag inte alls det. Dock var natten lite av en skandalnatt.

Emmi sa till mig "Linus, jag hatar dig." tack för kaffet typ. Dock hatar jag henne också. .. Nej det gör jag inte.
Sen säger nattväxlarN Halmstad-Lasse till mig att jag pratar så sjukt mycket, så han förstår varför jag har sånna ploppar (handsfree) i öronen, bara för att slippa höra mig själv.. =)

Och när jag vakna idag så hade jag drömt att jag hade skadat Micka eller Felix, och då hata hela Törnrosfamiljen mig. Skitscary.

Dock på msn fick jag höra idag "att jag var ju en av de populäraste och coola killarna på skolan.." Sånna komplimanger uppskattas . .

Läste en artikel i skittidningen Extra om Bulletrain inatt. Megabra, och också sjukt underskattade. Pallar inte att det inte fanns bild på dom bara.. .

Finalen går av stapeln på ondag kl 19 på tivvan för er som är sugna. Säger bara det: Det är verkligen värt det!

image35



Finns det något jag hatar, eller som verkligen grinds my gear idag? Nja.. (tittar runt om i datorrmmet och får syn på Lord of the ring boken)
Seriöst?! Hur fan kan man gillar SOR?! SÅ sjukt påhittad, Så sjukt gay, och så sjukt många namn att hålla reda på. Jaja, jag vet att no kommer böla över "det är fantasy, saga.. bla bla bla" men ändå?
Frodo? En fet kortväxtkille med håriga fötter. Sam, en ännu fetare kortväxt kille med håriga fötter. Ett talande öga? En gammal junkargubbe som rökar pipa och låter Frodo sitta i hans knä? Då tänker jag bara, var är Frodos föräldrar? Varför är det ingen som förstår att det enda Gandalf är ute efter, egentligen, förutom guldringen är att suga Frodos lilla pågapille? Ni visste att Tolkien som skrev boken i en myket hög ålder spenderade sina sista år i brittiskt fängelse för.... vad var det nu? Just det "Sex with a minor..." Ni är så sjukt lurade, som läser hans bäcker.

Sätt er ner och läs lite Alexander Dumas istället. Greven av Monte Cristo har aldrig varit bättre!

Skandalfylla om.. 2 timmar?

Dagens klipp blir David Guetta - Love is Gone.

För er som undrar hur David Guetta ser ut så är han med i videon med en nerdtröja 1.00 in i videon.



Tjejen är sjukt snygg? Eller är det att jag tänder på kvinnor som blir förnedrade och gråter?

Kommentarer
Postat av: Stjarnan

Saknar dina sjuka komentarer,,, hehe nästan bud på att jobba gratis för att kunna träffa dig o skratta lite ;) *suck* Vi får ta en dg allesammans o partaloss lite... saknar Team TraffiCare =P

Det é tur du har din blogg så kan man skratta lite =)

2008-03-15 @ 14:25:30
Postat av: Anonym

Nej, det är inte bara du.. Hon är sjukt snygg.

2008-03-16 @ 12:36:47
Postat av: Anonym

Din mamma ;O

2008-03-16 @ 18:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0