Påskhelg part1

Oj. Började skitbra med snakdalfylla hos Affro. Fattar inte varför jag alltid blir så packad när jag är hemma hos han och Anna. Redan efter en grogg börjar jag svamla och då är kvällen redan helt förstörd.

Efter många taxirigningar till flera taxibolag så trötttna jag och ringde Dimman istället. Sicken lirare han är. Lätt blir ett samtal till han ikväll med =P

Vakna upp megapackad hemma på morgonen. OCh jag hade verkligen lovat pappa att jag skulle hålla mig i skinnet och inte gå ut. Stank sprit ur munnen fast jag hade borstat tänderna flera ggr samma dag. Då fick jag den geniala iden med att dölja stanken av fylla med mer fylla. Så jag drog i mig 2 bira och en cider på väg till han. Påskmiddan vankades. MYcket trevlig bjudning med ägg och sill. Uppskattas till hundra. Efter suttit och käkat och diskuterat allt från gamla ställe, Ace of Base och HA så börja vi plocka undan maten. Värsta utsökta Jansson.. janssonen?.

DÅ drog pappa fram Vem vill bli miljonär? på dvd. Shit jag som redan var lite packad där efter en stark whiskey innan maten visste direkt att jag var körd. Men tänk er. Gissa vem som banka alla 2 jävla runder i rad? Limpan Flinkan Slinkan. JA visst!

Sitter hemma nu och softar. Ska senare hem till Pastorn är det planerat. Och kanske senare utgång, men det tar vi senare. Man vet ju aldrig. . . =) Förmodligen blir det skandalfylla igen... Men Part 2 kommer imorgon, kanske tom övermorgon.

Hittat en ny tröja som jag ska köpa. Världens bästa?

image36

Är man uppskattad när vakterna på Tivvan ser mig komma och jag hör kommentaren..
"Ja, grabbar, ikväll kommer vi få jobba..."


Dagens youtubeklipp är sponsrat av Polacken.





Sjukt nog är det sant också.. =/

Kommentarer
Postat av: T

haha, bästa klippet! :D
6 dagar kvar. Ihk!

2008-03-24 @ 09:42:53
URL: http://towan.blogg.se
Postat av: Samuel

Ganska kul att det är jag som översatt trycket från engelska

2008-05-30 @ 16:35:17
Postat av: sarah

aaah, jag har fortfarande din sån tröja ju :p aaw.

2008-06-01 @ 15:08:09
URL: http://hejnu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0