skär mig torsdag.

NEj gör förresten inte det. Det hade gjort ont som fan.

Drömde inatt att jag och min fader skulle till London över en weekend. Grejen var att han var skitarg för jag inte tog med min parfym, för tydligen hade Laban den i sin bil, och han vägra komma över och lämna den. SÅ när jag vakna nu i morse så hade jag faktiskt ont i magen, just för pappa hade blivit så ledsen och besviken på mig i min dröm. . Snacka om att drömmar påverkar en sjukt mycket. För nått år sen så råkade jag drömma om Paris Hilton. Sen var jag förälskad i henne en vecka. Det gick tom så långt att när jag öppnade en skvallertidning och såg henne hångla med någon annan snubbe så blev jag arg och svartsjuk.

Och jag har aldrig ens tyckt hon är speciellt snygg. Men visst. Hon är ju vackrare än att hon behöver bo under en bro. Och hon hade ju funkat att knulla i krig. .

Sista dagen på jobb. Ganska skönt faktiskt. Veckan har gått svinbra och vädret har varit så skönt varenda dag. Ja om man inte drar upp djävulsmåndagen man fick med kaos ute vid fekmaskinen. Jäkla snöstorm det var. Det underbara att INGEN tidning eller tv hade nämnt det ens. Verkar som om är det bara Skåne som blir drabbade så skiter dom i vilket =)


Vad händer för Linus del i helgen? Faktiskt påskmiddag hos far imorgon. Och lördag något stand-up uppträde i markaryd. Så ingen sprit alls. Behöver en nykter helg för att få tillbaka suget igen =)


Varför är alltid målvakter i handboll så sjukt svettiga? De är verkligen dyngsura fast de står still? =/


Finns bara ett ord att förklara detta klippet. Ehhhhh Mäktigt!




Man ska kanske bli hårdrockare? då behöver man inte raka sig, klippa sig och inte ens duscha så ofta..

Kommentarer
Postat av: Östring

Såg dem live på Roskilde.. tyckte det var skit segt så stack till tältet och röka holk istället.... ångrar mig lite nu i efterhand=/ men wtf

2008-03-20 @ 16:33:45
Postat av: T

Kom hit 16 juli så går vi å ser dem? :D

2008-03-20 @ 20:31:01
URL: http://towan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0