torsdag. går av.

Början på komplett top 10 över världens bästa låtar.
Led Zeppelin - Stairway to heaven
Oasis - Wonderwall
Alphaville - FOrever Young

(En bra början, men skriv på msn om det är någon vi rekomenderar, nej Basshunter kommer inte med tjejer)

Heter skalbaggen ekoxe?

Igår prata jag och Emmi om photoshop, och av en ren jäkla slump så frågar jag Emmi om hon vet vad det första namnet är över skaparna av Photoshop.. Efter 4-5 sekunders betänketid så säger flickebarnet "Knoll?"
Det är fan skill att man vet att det är Thomas Knoll.
Ett av världens fulaste namn, dock skill att veta? Lite bakgrundsfakta så är Thomas Knoll en av de som utvecklade Photoshop, från verision 1,0. och minns jag inte fel börja de redan på 80talet. Undra hur mycket kulor Adobe ligger inne med nu?

Förresten.
Hur kan det komma sig att blonbinbella eller vad den jävla hästen heter kan ligga på så sjukt många besökare i veckan? Är det bara fjortisar som sitter och dagdrömmer om att vara henne och leva hennes liv?

"hej. idag har jag tränat på sats och sen lekte jag och min kille. tihihi. Hade ett möte med Metro idag. De vill göra en intervju med mig. Varför just mig? varför är alla intresserade över mig?"

JA DET UNDRAR JAG OCKSÅ DIN SLAMPIGA SLYNA! FY FAN FÖR DIG!

Citerat från hennes jävla blogg: Nu är jag helt slut! Sprang ner till Café Vurma nedanför mig och köpte en latte, behövde lite energi. Gick upp 7 imorse för att ta en powerwalk och sola solarium. Sedan har timmarna gått åt till att packa och förbereda inför helgen och att svara i telefon. Alltid när man är med i ett offentligt sammanhang ringer folk, företag och tidningar som tokar efteråt. Lite roligt! De vill att man ska kommentera det som står.

sjukt själgod. Min tid som ung så knulla de coola killarna dig i någon jävla buske efter ha hällt i dig 5-6 mellisar. Och sen sa dom ut på skolan hur trång och hur dåligt du sög kuk. Stämmer säkert i ditt fall.

SKulle inte förvåna mig om du gogglar dig själv, och denna bloggen kommer upp.
Isåfall vill jag bara säga: Bella? Du är fet.

Egentligen skulle dagens yputubeklipp vara tillägnad allas vår egen lilla bloggare Bella, men tyvärr finns inte Messedasch - Hora ute som video, så vi slänger in ett klipp på en av mina män, John Mclane. Hade inte gärna mött han i en mörk gränd. Eller jo det skulle jag.


Kommentarer
Postat av: Elak

Har Linus vaknar på fel sida idag? Hur har det gått med örngottet? Framsteg? Du har ljugit för mig, jävla dåre!

2008-03-13 @ 17:23:58
URL: http://ausgeflippt.blogg.se
Postat av: Patty

Linus. Jag älskar dig.

2008-03-13 @ 19:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0