torsdag. teater. ledig

IDag har jag gått av mina hela 1 pass. Känns skönt som fan. Skulle dock jobbat inatt egentligen, men eftersom teatern är ikväll så snacka jag med chefen och fick ledigt.
 Jaha. då är det äntligen dags. Dags för Ringaren av Notre Dame. Hört den ska vara skitbra, så man får väl hoppas på det bästa. Palla om skådespelaren trillar ner och typ dör? ... shit.. stackars sate isåfall.
HAr faktiskt varit och besökt Notre Dame i Paris.. Inte en gång, utan faktiskt  2 ggr. SJukt mäktig kyrka. tydligen så tung så kyrkan håller på och sjunka rakt ner i marken. 2-3 trappsteg är redan under jorden.. Mäktigt.

Idag på nummer 5 av sjukt underskattade skådespeleskor så kommer inte minrde än... Elisabeth Shue. Ja, jag vet att ni aldrig hört talas om denna flicka/kvinna idag.  Varför? förmodligen för ni som läser denna bloggen inte är en dag över 23, och därför förmodligen aldrig sett Karate Kid och Cocktail?

Man kan inte först vara den ledande kvinnliga huvudrollen i Karate kid, och inte bli känd. Man kan inte ha den ledande huvudrollen med Tom Cruse i Cocktail och fortfarande inte bli känd? Hur fan går det till flicka lilla? Ok, vi ger dig en chans till. Du får vara med i Hide and Seek (skitfilm, men underskatta aldrig RdN) med RObert de Niro.. är du känd nu då? Nej, fortfarande inte ett dugg. Bra. Vi skiter i dig.

Därför fick du femte platsen som världens mest underskattade skådespeleskor.



Karate Kid


Cocktail


Hide and seek
 (åldrats med skönhet)



Måste klargöra en sak. Jag skriver ofta 2 stora bokstäver i det första ordet varje mening. Nej, det är inte min grej, nej jag gör det inte med vilje, utan inte helt oväntat så skriver jag så snabbt så jag inte hinner släppa fingret från shifttangenten. Och nej, jag läser aldrig igenom bloggen efter jag skrivit den. Därför kan det förekomma stavfel.

Kommentarer
Postat av: Emmchen

Du är lite störd. Vem har inte sett Cocktail och karate kid?? Alla har sett dem.

2008-03-27 @ 21:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0